AEG LAVAMAT 66840

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LAVAMAT 66840 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

d****************@g******** 28-03-2022

Perfect

Geschreven voor: AEG LAVAMAT 66840

ik heb deze wasmachine eind 2008 gekocht 14 jaar oud nu en ben dik tevreden maakt nog steeds goed schoon was ruikt lekker echte aanrader als je hem nu nog kan kopen zou ik zeggen DOEN!!

Pluspunten

• maakt goed schoon
  • is heel stil

Ansportie 17-11-2011

--------- update review, 17-11-2011 ----------
Nog steeds vertrouw ik mijn wasmachine niet, omdat hij ging pompen zonder aan te staan.

Er zit geen 50o mogelijkheid op, en als je er per ongeluk nog wat vergeten bent in te doen, dan moet je heel lang wachten voor je de deur weer open kunt doen (ook als hij niet is aangeweest).

Ook niet bepaald geluidloos

---------- 1e review, 29-07-2011 ----------
Het wasmachine ging dus, terwijl hij uit stond (!) water pompen. Ze zeggen nu dat dat komt doordat hij in een lekbak stond, en dat er water van de droger in de lekbak is gekomen (wat niet waar is), en dat daardoor het wasmachine is gaan pompen (dat noemen ze een beveiliging).
Ik zou dit wasmachine dus nooit meer kopen, want vertrouw het niet

megalies 17-01-2010
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 66840

Oude AEG ging stuk na 12 jaar, dus aantal merken vergeleken en toch weer op AEG uitgekomen door goede ervaringen van verleden. Kan me aansluiten bij sommige van de reviews van de 66840 (dat lijkt me dezelfde machine maar oudere versie): deze maakt meer lawaai bij centrifugeren dan mijn oude 1400 toeren machine. De was is wel een flink stuk droger maar kreukt ook wat meer.
Ik vind 'm heel prima wassen, ook bij lagere temperaturen of korte programma's. Handig is het opfrisprogramma, een kort programma voor weinig was.

Ten opzichte van mijn oude machine is fijn dat de resttijdindicatie nauwkeuriger is (nog 10 minuten is ook echt 10 minuten en niet langer). Maar het losse spoelprogramma duurt aanzienlijk langer en heel jammer vind ik dat je geen kort centrifugeprogramma los kunt kiezen.
Het gaat echter uiteindelijk om het wassen en daar ben ik zeer tevreden over.